Klantgegevens

Om je bestelgeschiedenis of je bewaarde adressen te bekijken, kun je inloggen via je VALMANO account. Hier vind je ook opgeslagen informatie over je favoriete merken en beheer je je nieuwsbrief- en mailingvoorkeuren.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het recht om de bestelling binnen dertig dagen te retourneren zonder opgave van reden.

Nadat de bestelde artikelen zijn afgeleverd, stuur je deze terug binnen de retourperiode. De retourperiode is 30 dagen na facturering. Retourneren is gratis binnen Nederland.

Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je proberen de bestelling in het klantaccount te annuleren. Houd er rekening mee dat een annulering van bestellingen alleen in een klein tijdsbestek, na de bestelbevestiging, mogelijk is.

Hoe werkt aanmelden of afmelden voor de nieuwsbrief?
Hoe werkt aanmelden of afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief via de volgende link: https://www.valmano.nl/newsletter

Afmelden voor de nieuwsbrief is op elk moment mogelijk via de afmeldlink in de nieuwsbrief.

Hoe kan ik mijn klantgegevens verwijderen?
Hoe kan ik mijn klantgegevens verwijderen?

Je kunt op elk gewenst moment je klantgegevens laten verwijderen. Bericht ons via klantgegevensbescherming@valmano.de.

Verdere informatie over gegevensbescherming is beschikbaar op onze website www.valmano.nl/cms/evrm

Als je je klantaccount wilt uitschakelen, kun je dit rechtstreeks via je klantaccount doen.

Kan ik mijn klantgegevens wijzigen?
Kan ik mijn klantgegevens wijzigen?

Als geregistreerde klant kun je je klantgegevens wijzigen in het klantaccount. Log in in je klantaccount en wijzig de gewenste informatie.

Mocht je je bestelling als gast geplaats hebben, kun je geen verdere wijzigingen toepassen.

Voor een nieuwe bestelling dienen je gegevens dan opnieuw te worden ingevuld.

Wat zijn cookies?
Wat zijn cookies?

Om je de best mogelijke webshopervaring te geven en aangepaste aanbiedingen weer te geven, gebruiken we cookies en trackingmethoden op onze site. Gedetailleerde informatie is hier te vinden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten - hoe ontvang ik een nieuw wachtwoord?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten - hoe ontvang ik een nieuw wachtwoord?

Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op de knop "Wachtwoord vergeten". Je kunt deze knop onder de inlogoptie vinden op je klantaccount

Wat doet VALMANO met de bestelgegevens?
Wat doet VALMANO met de bestelgegevens?

Naast het verwerken van je gegevens m.b.t. je bestelling, gebruiken we je gegevens ook om aanbiedingen op vergelijkbare producten te verzenden - evenals waarderings-e-mails voor kwaliteitsborging. Kijk voor meer informatie in ons privacybeleid.

** Ten opzichte van de adviesverkoopprijs